Oznurx Selam kızlarr, seker yüklemesi yaptıranınız var mı?? Ben az önce yaptırdım, bu nasıl fena bir sey bildiğiniz carptı.
FatmaOrhan Oznurx ben yaptırdım çok öyle şekerli fln deniliyordu mesela benim ki gayet hafifti ve bas dönmesi dahi yapmadı gayet iyi geçti yani
Nnzhktt Oznurx bana doktor gerek görmedi kilo alımın normal bebegin kilosuda normal önce bi açlık tokluk şekerine bakalım ona göre hareket ederiz dedi açlık tokluk şekeri de normal çıkınca gerek kalmadı
Albertos Oznurx ben yaptırmadım yaptırmamda normal insanda bile çıkıyor yüksek ne anlamsız birşey oldu çıktı ya hemen tarçın ye normale insin
KlncA Oznurx ben de bugün yaptırdım şimdi eve geldim evet aç karna şekerli şerbet biraz midemi bulandırdı çarptı beni de 😕 Şimdi netten baktım açlık şekeri sonucum çıkmış bile. 90 çıkmış aralığın içinde ama yüksek der mi doktor bilmiyorum 🤔 Senin açıklanan oldu mu ?
Ozleeeem Ben 3 hafta sonra gitcem ama cevremdekiler sakin yaptirma cok kotu oluyorsun uzun sure toparlanamıyorsun geri cikartiyorsun saten sonuc veremiyorsun falan dediler sizdede mo oyle oldu cok gecmis olsn bu arada ins temiz çıkar
Hazalll2 Ozleeeem yoo hayır o kadar da kötü bişey değil,tadı asidi kaçmış gazoz gibi tabiki de hoş bir tadı Yok içerken zorlanmıyor değilsiniz ama söyledikleri kadar bi yönünü görmedim ben.sonrasında falan da hiç rahatsızlanmadım.içmeden önce ben de cok ön yargılı ve tedirgindim.belki de bünye meselesi..
S1903 Ben 75mg yaptırdım ilk 1 saat hiç yerimden kalkmadan bekledim. 2. Kez kan alınacakken bayıldım. Ama kusmadıgım için kendimi toparladım ve bitene kadar yattım.bir daha asla o şekerli suyu içemezdim çünkü😖ama herkeste aynı etkiyi yaratmıyor yine de temkinli olun🙏
Bilgenizamo Ben 50 gr yaptırdım, devlet hastanelerinde 75 gr yasakladıklarını biliyorum, drun yazmasına rağmen 50 gr kendim seçtim. Sadece midem bulandı ama öyle sıkıntı yaşamadım. Şekerim yüksek çıktı (173) bugün Endokrinde randevum var, bakalım ne diyecekler.
Batinseda Bilgenizamo bende 50 gr yaptırdım 200 çıktı ikinci 100 Gr istedi yarısında çok kötü olduğum için tamamlamadi ama diyet listesi verdi tamam dedi sizi nasıl yönlendirdi
Ecrinimleyla Bilgenizamo ay ne diceğini buraya yazar mısın canım benim de yüksek çıktı 154 çıktı ama üstüne düşmedim açıkçası 🙄
FatmaOrhan Benimkisi de 50 mg dı. Büyük bir bardağa hazırlamışlardı öyle hazır kutu kola gibi olanlardan değildi bir saat yerimden kalkmadım kan alınıcakken basın dönebilir dediler ilk kalktığımda mesela ozaman da basım dönmedi normaldede tansiyonum hep düşüktür ama iyi geçti çok şükür
Oznurx FatmaOrhan benim de öyle oldu bir saat oturttular ama 40. Dk da falan basımı döndürdü baya bi:/
deletedmom6295 Albertos şeker hastalığının çaresini buldunuz demek ki bunca senedir boşa çekiyoruz hadi hep beraber tarçın yiyelim!
Oznurx KlncA benim acıklanmadı daha ama 140 üzeri yüksek galiba. Aclık 86 cıktı benim, seker sonrası cıkmadı henüz
EbruBeyazt Benimde doktorum önermedi benim ve bebeğin kilosu iyi gidiyor zaten bri hafta ölçüm yapıyorum sabah öğle akşam aç ve tok şeklinde şuan için iyi gidiyo değerlerim zaten ilk gebeliğimdede yoktu şekerim benim bildiğim kadarıyla 50 mg lık çok zorlamıyor 75 ve 100 mg bide üzerine aç olunca kusma baygınlık yapabiliyor bence doktorlar yüksek mg dan vazgeçmeli artık yazık insanlara sonuç alınamıyor zaten...
Mrtnurr Oznurx bende yaptırdım acken 96 cıktı suyu içtikten sonra 95 bana 2 saatte bir yemek ye demişti normalde suyu içtikten sonra yükselirmiş ama bende öyle bsey olmadı
Albertos deletedmom6295 canım arkadaşın yükselmiş şekeri dengelemesi için tarçın kullanabilir araştır sende istersen
ikizlerimveannesi Oznurx benimki ne kadarlıktı hiç Bakmak aklıma gelmedi ama normal elmalı gazoz gibiydi içtim kan verdim sonra da kalktım gittim hiç kötü olmadım 🙄 zaten bunda kötü çıkarsa bir üstünü yaparız dedi sonra gayet iyi dedi doktorum
KadriyeDerin Oznurx bende dün yaptırdım birden içince böyle ağızda bi değişik tas oluyor yudum yudum içtim 50 mg hiç çarpmadı öyle ama akşamı biraz mide rahatsızlığı çektim ama ona bağlamıyorum 3 tabak yemek yedim sevdiğim bir yemekti ve sonucunu çektim hazımsızlıkla 😀😀 bence 50 mg yaptırın gerek duyuyorsa doktorunuz sizi ondan iyi tanıyan olamaz
aysgldlrl67 Ben ilk 50 mg yaptrdm hic bisey olmadi..insanlar ne kadar abartmis dedim.1 hafta sonra 100mg yaptrmami istedi.ictikten 10 dakika sonra basik donmeye basladi.hemen acil bolumune gecip yatrdlar.migdem bulanmasina ragmen cikartmamak icin zor tuttm kendimi.cunku ikinciyi icemezdm.3 saat boyunca o bas donmesini migde bulantisini cektm
deletedmom6295 Albertos kanıtlanmış böyle bir tedavi şekli yok lütfen diyabetle karşı karşıya olan insanları yanlış yönlendirmeyin. bahsettiğiniz hanımefendi gebelik diyabeti ise eğer bu tarçınla değil diyet ve insülinle tedavi edebilirler. annenin de bebeğin de sağlığını etkileyecek yorumlar yapmaktan kaçınmanızı tavsiye ederim çünkü ciddi bir hastalıktan bahsediyoruz