KlncA öyle bir şansımız yok ki yani en azından ben o riske giremem, bebeğime bir zarar gelmesinden korkuyorum, bence sizde ihmal etmeyin, bu konuda ki bilirkişiler hekimlerimiz. Yani tüm hekimler yanılıyor olamaz değil mi? Hepimizin kafasını karıştıran tek bir hekim.