Kızlar şimdi doktordan çıktım.5 hafta 3 günlük bir gebelik var.klomenle hamile kaldım.ilk üç ay kullanacaksın düşük riskine karşı dedi.düşük riskim varmı dedim hayır ili tedavisiyle hamile kaldığın için dedi .aranızda bu ilaçları kullanan varmı acaba ,kaçıncı haftaya kadar kullandınız