Minikbiranneem maalesef. Devlet hastanesi zaten çok berbat. İrmet diye bir özel hastane var ona da bi arkadaşım gitmişti ihmalsizlikten bebek şişmiş zamanında alınmamış ve dikiş neredeyse tüm karnındaydı. Normalde dikişler artık cok küçük oluyor ama mahvetmisler kızı. Korktum ordan da. Açıkçası Çorlu hastane açısından daha iyi ilgi ve alaka var maşallah diyim 😂 Vatana gidecektim öylesine ilk muayenede başka yerden almıştım memnun kaldım ordan devam ediyorum başka yere de gitmem insallah zor bir durumda kalıp da gitmem 😅