Rafaelli Deletedmom_11 😁😁😁dogruu, ama bura en fazla yagarsa 1sm falan olur 😃😃😃😃oda 1 saate erir yok olur gıder zaten, kara 12yıldır hasretız😵😵
CadalozCivciv Deletedmom_11 Şubatta İzmirde doğum yapcam hiç kar yağmadığı için bu postu üstüme alınamadım 😂
Tsenturkaslan Deletedmom_11 İstanbul kalabalık sehır oldugu ıcın en ufak bıseyde felc oluyor haklısın