Bebekdelisi Deletedmom_11 amin canım inşallah bneımde gelmez normalde 2 tane tek doğurup buyuttumde sorun bu sene malum doğalgaz ucucak gidip oturayım diyen cok olur😆😆
Eyll06 Deletedmom_11 bende ocak ilk haftası doğumum hatta aralığın son haftalarıda olabılır ankaranın soğunu düşenmedimm🤦🏻♀️
Zehra666 Deletedmom_11 allahım bilir tabiki de biz bodrumdayız .bu sorun bizi etkilemez sanırım canım😄😄😄son gün 16 ocak görünüyor da bizim tospik önden gidiyor bekler mi bilinmez
Deletedmom_11 Zehra666 ahahah bodruma da yapmaz herhalde Ya 😂yağarsa da ah benim şansım diyebilirsin artık 😂
Zehra666 Deletedmom_11 40 50 yıldır yokmuş dediğin gibi öyle birşey olursa ne şans ne şans.valla yağsın isterim. Yıllardır kar görmüyoruz😄 Bizim abimiz de ocak 10 doğumlu