Az evvel meteoroloji ile alakalı bazı verileri okuyordum da özellikle bu yıl Ocak şubat ve Mart da çok ciddi kar bekleniyormuş.Geçen Ocak ve şubatta istanbulda yaşayanlar bilir yollar kapandı .Hep aklımdan geçiriyordum Allahım nasıl olur diye arabalar geçemiyor yollar ilerlemiyor gece doğum olsa doktor nasıl gelir vs vs .Ama hep kar yağmasın diyordum ama bu yıl da karlı galiba 😂