Tuba11
Merhaba
Güvenilir Bi yer uzmanlar tıp merkezinde zaten yeri ben eşimle birlikte gitmiştim oda girdi içeriye video çekti yaklaşık yarım saat sürdü doktor bey bakarken bize de gösterdi bu eli bu parmakları tek tek saydı parmaklarını yüzünü gösterip güzel fotoğraflar almaya çalıştı detaylıca da baktı bana da buradan önermişlerdi gittim ve memnun kaldım bende sonrasında hep önerdim giden kişiler de dönüş yaptılar tekrar memnun kalmışlar onlarda.