Papatyaa_01 valla al bendende o kadar canım sağlık ocakları gereksiz evham yaptırıyor arayıp çağırdıkları için gidiyorum sadece mecburen en son gittiğimde ya birdahaki ki sefer geldiğinde yeniden kan alıp kan değerlerine bakalım kanın çok hızlı düşmüş dedi birde ben odadan çıkarken yanındaki ebeye diyordu ya kanı çok hızlı düşmüş filan ben duydum bir stres oldum ama sorma hemen özele gittik anlattım doktora durumu kan aldı baktı dedi neresi düşükmüş bu kanların gayet iyi bunu neye dayanarak söylemiş yanlış sonuç çıkmış orada o gün anladım ki artık onların dediği hiçbir şey doğru değil idrar tahlili yaptılar bakterim 700 küsürlerde geldi normal hastanede aynı tahlili yaptılar 300 yani neye dayanarak böyle sonuçlar çıkarıyorlar ben anlamadım