Mhtpkts bende içtim hamile kalmadan öncede hamile kaldığımda günde bir kere sadece oda üç aylıkken bırak dedi yeter dedi valla sigortanın karşılamadığı folix asitten bi kere aldım Pahalı geldi bende devletin verdiğini içtim çok şükür hiç bir sıkıntı yoktu hangi doktor bunu diyor ya iki tane iç diye ağır geliyor ya delimi o doktor