Mystery76 kullanma demesinin sebebi muhtemelen dozunun size fazla gelecegini dusunmesidir. Ama hamilelikte kullanim icin verilen bir ilacin bebeğe zararı olmaz doktorunuz kullanma dediyse eğer ilaç zararli olduğu için değil size farkli bir ilacin daha iyi gelecegini dusundugu icindir muhtemelen.