Mhtpkts benim bu aile hekimine tamamen güvenim gitti ya, zamanında insülin direncim sınırda diye şeker hapına başlatmıştı neyseki bi ay kullandım bıraktım, sonra tansiyonum 13lerde çıkıyo diye korkuttu tansiyon ilacına başlatacaktı iyiki onu dinlemedim, kardiyolojiye gittim holterle bi gün takip ettik bu değerlerle tansiyon ilacına gerek yok tansiyonun yok dedi, sonra b12 iyiydi ama düşük dedi b12 verdi onuda kullandım şimdiki aklım olsa kullanmazdım. Hamile kalınca 5.haftamda magnezyum verdi 12.haftama kadar aralıklı kullandım kadın doğum doktoru kullanma şimdi gerek yok dedi bide monovit d3 verdi aile hekimi, k. Doğum doktoru onu kullan dedi. Decavit verdi 14.hafta başla dedi ama başlamıycam 16.haftamda randevum var önce doktoruma danışacam ona göre başlıycam bence sizde doktorunuza danışmadan sağlık ocağına pek güvenmeyin derim