Ben tahir ateşe gittim hatta ilk nstme girdim banada 1 ay daha kalsın aksilik olmazsa dedi senin dediğin gibi olmuşum ıspanak türevi yenicem ilaçlarım iptal ve pişmanım en başımdan beri gitmediğim için valla çok tatlı biri sadece dil altı hapı verdi ölmediğin için dua et dedi yanlış kalma dedi suyum biraz fazla imiş ama oda şekere dikkat et zaten kendin ölçüp takip ediyorsun dedi böle devam edeceğim bir ay sonra bakalım muayene ediceklermiş çatı muayenesi birde nasıl doğum olacağı belli dedi bakalım hayırlısı 9 ekimde gitçem birdaha