Bende pijama tarzı almıştım alt üst ne olur ne olmaz diye dependleride aldım sanırım ben fazla pinoirik olduğum için ne bilim eğer müsait olursan burdan nasıl özelden msj atılıyor bilmiyorum bende burda kimseyi tanımıyorum evdeyim marinaya falan y da çarşıdada oturtabiliriz hiç farketmez ben çünkü öle pek dışarı çıkmıyorum dediğim gibi burda arkadaşım yok hep evdeyim