Zehra666 ya benim aslında ilk Serap hanıma gittiğimden beri 2 hafta önde ve kilolu diyordu son anda bana 15 gün önce kontrol etti normal eşey sonra gittik bebeğin kafası büyük göbeği büyük suyun fazla dedi ve beni gerdi cvp olarak şeker dedi fakat şekerim çakmadı dahiliyeye gittim oda dahiliye şeker cihazı kullanmamı istedi 50 mg şık yükleme yaptığı için garanti olsun burdan anlarız dedi sonra ben cvp almayınca kendi dr. Aybalaya randevu aldı eşim ona gittik onunda muayene ücreti 650tl nakit oda kk ile 750 ben şimdi kontrole gidicem perşembe ona tahir beyden aldım randevu cuma sabah gidicem bakalım umarım herşey normale dönmüştür ağır idrar yolu enfeksiyonu dediler öle bir şikayetimde yok ama sadece 2 gündür fena midem bulanıyor ve herşeyden tiksiniyorum. Bu arada senin bebeğim kg haftası nasıl iri demişler yaa ben 72 kg ile hamile kaldım suan 82 kg o yüzdende herşeyi kısıtladılar benden