Dilek48 yalıkavak dayım canım ben
Oğlumda tahir bey kilolu doğum yapamazsın dedi. Sezaryen fobim var bayılıyorum.
O yüzden doktor degistirdim beni mahvetti oda dikişler açıldı çok kötüydü.
Sağolsun geri tahir beye gittim o kurtardı beni
Yoksa 2 sezaryen olacaktım