Sellmaseellma Hormonlardan ilk 2 ay ormandan kaçmış gibiydim valla iki de bir aliyordum saatlik uzuyorlardi yaaa yani bana oyle geliyordu artik 🤣🤣 sonra bi anda tam tersi oldu normaldende geç cikmaya başladı bu aralar normal seyrine döndü 🤣🤣🤣 inşallah fıskırmaz yine 🤣🤣 agdayla aliyorum ben özel bölge hariç kendim aliyorum evde agdayla