Sellmaseellma HavvaSonmez03 zararlı sşko tüy dökücü kullanımı yasak hamilelikte içindeki bi maddeden mi ne yasak denmişti
sym25_ Sellmaseellma erkek bebek bekleyen annişlerde göbek bölgesinde kıllanma daha çok oluyormuş benim de bebeğim erkek ve gerçekten göbek bölgem kıllandı doğumdan sonra geçer dediler o yüzden almayı bıraktım🥲
Pinar02 Sellmaseellma bendede var ama rahatsiz olmuyorum.esmerim gobegimde karardi yani onemli yerlerim temiz olsun bence digerinde sorun yok ben almiyorum . Sonucta hamileyim ve hormonlar farkli calisiyor
sym25_ Boncukveannsi Evet ben de geçen gün bir yerde okudum erkek bebekler testesteron hormonu salgıladıkları için acısa anneden çıkıyormuş😅
Boncukveannsi Sellmaseellma ağda zarar vermiyor mu ya canım hanı sonuçta karnınızı hızla çekip geri bırakıyorsunuz ya bebeğe zararı var mı
Sellmaseellma Boncukveannsi karın gergin olduğu için öyle sarsılmıyor aslında bence daha iyi jilet felan vursam çoğalacak
Sedaorannn Boncukveannsi amniyon sivisi bebegi darbelere ve hareketlere karşi korur oyle dusundugunuz gibi bebek zarar gormuyor
sym25_ Sellmaseellma vallahi ben de artık doktordan ve eşimden de utanıyordum hani kıllı kıllı bir kere falan ağda yaptım doğumdan sonra geçer diye umut ediyorum😬
Sellmaseellma sym25_ yav hamilelik öncesinde de o hormon bende yüksek çıkmıştı hep kıllarım fazlaydı hamileyim yine kıllıyım arkadaş allahtan kız değilde garibim kıl yuvası olurdu 😂
Sellmaseellma sym25_ doğumdan sonra geçiyor diyolar ben kafaya koydum doğumdan sonra ilk iş lazere gitmek birazda onun acısını çekerim sonra tertemiz olurum diye düşünüyorum 😂
sym25_ Sellmaseellma ya ben sarışın olan bir insanım normalde vücudumda kıl yok aman öyle bir kıllandım ve karardım ki 😂
Sellmaseellma Boncukveannsi bence korkulcak bişey yok acıda hiç yok ben hamilelikten önce göbeğime ağda yaptığımda acır sızlardı şimdi ne sızı ne acı yok bence deneyin derim
Aynur1215 Sellmaseellma Ağda göbekte çatlamaya sebep olmaz mı yaa? Ben kaşımaya bile korkuyorum. Nedense ağda da cart diye çekince yırtacakmış gibi hissediyorum.😀 Normalde ağda ile alıyordum ama artık makine vuruyorum. Hem daha geç çıkartıyor, hem de pratik 😊