Melek-yzn1 Sellmaseellma yağ kullanıyorsanız çatlamasın diye Oda yapıyormus aynı durum bnde de var 🥺 ne yazıkki yağlanıyorum günde en az 2 defa doğumdan sonra bakılır çaresine
srslmky Sellmaseellma benim doktorum hiçbir şey yapma kendi geçecek doğumdan sonra demişti. Bana o rahatlığı o verdiği için hiç ellemedim sadece doğuma giderken jiletledim ağda yapmadın çünkü lazerliydim, kökleri uyandırmasın diye. Doktorun gibi de oldu
Derya_gumus Sellmaseellma valla sorma ya benimde oyle:(( ben agda falan yapmayada cekindim birsey olur diye killi killi dolasiyorum valla:))
Baymehal Sellmaseellma ay yaa baya kıllandı benimde birde kalın çıkıyor inşaallah dökülğr ya ama ellemiyorum almıyorum sonuçta doktor buna takmaz bir sürü insan çeşidi var ve görüyorlar artık alışmışlardır 😂😂🤗