Sellmaseellma Hamilelikten önce ince tüyler vardı şimdi resmen kıl fışkırıyor her kontrol öncesi ağda yapıyorum utanıyorum öyle açmaya siz nasıl temizliyorsunuz dökülen varmı bu kılları
Tospikannesiiiii Sellmaseellma hormonlardan çıkıyor bazılarında canım bende yok da dogum sonrası azalır diye düşünüyorum
Gul-han Sellmaseellma Ben doktoruma sordum hormonlardan dolayı olduğunu ve doğumdan sonra dokulecegini söyledi
Sellmaseellma HavvaSonmez03 gel göbüşleri değişelim 😂😂 vallahi bıktım ya eşime bile açamıyorum utanıyorum çok çıkıyor çünkü
HavvaSonmez03 Sellmaseellma yok ben almiiimmmm 😂😂 Allah senii 😁 geçer kız doğumdan sonra bozma moralinii , tüy dökücü al dicem de zararlı mı onu da bilmiyom ki 🙄
Herkut35 Bende de var canım öyle çok değil ama hormonlar değişiyor olacak o kadar doğumdan sonra geçer bence
BBuseY Bizde 13 haftaya kadar haftada 3 kez makine tutuyordum o kadar çabuk çıkıyordu ki. 20 haftaya geldik ayda 1 makine tutuyorum vücudumdaki tüğler uçtu sanki 🙄
Sellmaseellma BBuseY makineyle alınca kökten mi alıyodunuz ay hiç aklıms gelmedi makineyle almak aslında o da pratik bende artık kendim alamıyorum göbeğimi sabahtan kuaföre gideyim demiştim çok acıtmıyosa alırım makineyle
Brck0303 Sellmaseellma bnm de tuglerim falan var ama doktorum kesinlikle alma almanı tavsiye etmem bunalr doğumdan sonra zaten yok olacak dedi bn almıyorum rahatsız da olmuyorum sonuçta herkeste olan bişey
Sellmaseellma Brck0303 ben çok takıyorum ya kıl tüy olmicak bedenimde aşırı takıyorum kafaya göbekteki tüylerde kıla dönünce iyice takar oldum
Sellmaseellma HavvaSonmez03 zararlı sşko tüy dökücü kullanımı yasak hamilelikte içindeki bi maddeden mi ne yasak denmişti
Brck0303 Sellmaseellma bana kesinlikle alma dedi bnde takmıyorum normalde bnde sevmem ama alma dediyse vardır bı bildigi