Meyvem Aysegulccc yarın 40+1 olcak bende çok yoruldum taşıyamıyorum resmen yarın dr a gidicem bakalım ne diyecek
nnnaaz 39dayım ama doktorum 41+3 e kadar bekelrim sonra sezeryan dedi. Bende 40+5te olayım diye düşünüyorum acaba 5 gün daha fazla beklemedim diye pişman olurmuyum kendi gelirmi diye düşünmekten alamıyorum kendimi
Fatoskty Aysegulccc bende 38+4 gelmiyo diye strese giriyorum sizin yazınızı görünce daha da stres oldum Allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin🥲
Gozdebagay Fatoskty bende sizle aynıyım.😂 son anlar olunca artık doğsun istiyor insan. Ama 40. Hafta dolana kadar vakit var. Sabırla bekleyelim sağlıkla kucağınıza alalım inşallah 😇🤲🏻
Zeynepsevde Aysegulccc devlet hastanesine mi gidiyorsunuz özel mi? Bende 39+1 deyim doktor haftaya kadar gelmezse yatışını yaparız dedi 41 e kadar beklemiyor
Yenidilek Aysegulccc 41+2 de doğum yaptım kendi sancımı beklemek istedim uzadı 41 e kadar ama sonunda geldi Allah’a hamdolsun darısı senin başına
Aysegulccc Yenidilek ay diline şeker 😄 inşallah ben de artık doğururum ben de onu beklemek istiyorum çünkü. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Amin amin amin 😵💫
Aysegulccc EYMEN2121 ya yok gitmedim. Ama benim baya sümük gibi akıntım geldi ilk kez geldi böyle bir şey. Normal akıntı gibi değildi ama kanlı değildi sarımsı benim de nişan mı bilmiyorum 🤷🏻♀️ çarşambaya kadar duruyorum çarşamba gideceğim 😵💫
Yefeannesi 40+0 dan selamunaleykum 😂 sürekli ha geldi ha gelecek diye bekliyordum ama artık bıraktım 😂 demekki oğlum okula ve askere benmle gitmek istiyor böyle düşünmek lazım 😂
Leyla1938 Esduha Valla ben suni sancida 6 cm kadar iyidim 6 dan sonraa asla duramadim suniyi artirinca çok fena oluyor🙈 kimsenin gözünü korkutmayim ikinci gebeliğim umarım kendi sancım gelir 🙏🏻
Aysegulccc Leyla1938 of of ben de onun için beklemek istiyorum zaten. Umarım dilediğim de olur kendi sancım gelir 🙏🏻 Ama Nereye kadar bekleyeceğim bebeğin sağlığı için çok da gec olması iyi değilmiş. Umarım gönlümüzce olur her şey. Yoruldum ben çok. Daha da zorlaşıyor bu dönem de her şey 😒