Selamlar. Ben de doğurdum dün sabah a karşı 🫶🏻 Sabah 4 te ağrılara uyandım 6 buçuğa kadar evde sancı çektim, 7 gibi hastanedeydim 30-40 dk sonra doğurdum çok şükür 🙏🏻 Doktor yetişemedi bile başka doktor girmek zorunda kaldı, o da son anda yetişti koştur koştur girdi doğuma. Geldiğinde bebeğin artık kafası çıkıyordu. Kolay bir doğum oldu herkes nasip olsun🧿