Benim eşimde komser bende öğretmenim doğuda görev yapıyoruz dış görevi yok çok şükür. İlk evlendiğimiz yıllar 3 günlük gitmişti dış göreve o günlerin nasıl geçtiğini kimsesiz bir şehirde nasıl bir ruh haline büründüğünü çok iyi bilirim. Şimdi rahatız doğudayız gurbetlik çekiyoruz haliyle ama evimize birlikte giriyoruz çok şükür.. Rabbim ayaklarına taş değdirmesin. Eşlerimizi Çocuklarına ve bizlere bağışlasın..