benimde eşim askeri personel 11 yıldır tanışıyoruz 3 yıl nişanlı kaldık (suriye’de harekatta olduğu için )
1 yıl oldu evleneli 26 haftalık hamileyim şu an batı görevi ama ne zaman ne olur bilmiyoruz görevlendirme tayin her an olabilir bi de komando olduğu için doğu da genelde eş götürülemeyen yerler çıkıyor anlayacağın bu hayatta planlı bi şey yapmamız mümkün değil sürekli yanımda olamayacağını da bilerek evlendim çok zor belki ama sevgi her şeye kadir…
hep kendi kendine yetmeyi öğrenmeli sabırlı olmalı her an eşine destek olmalısın naçizane tavsiyem ❤️