Asker polis eşi değilim ama jeolog eşiyim :( eşim muşta sahada ben ankaradayım ayda 1 hafta görebiliyorum sadece. Annemlerle kalıyorum Allah razı olsun ama zor.. insanın annesi babasıda olsa eşini can yoldaşını yanında istiyor. Hele birde bebiş gelecek şimdi göçebe gibi olacağız. Hergün Allaha dua ediyorum kadro alsın Ank.a gelsin diye, rabbim yardımcımız olsun 🙏