Asker esiyim. Gecen yıl evlendim. Evlendiğimden beri izinler hariç aynı evde yaşayamadık. Eşim Yunanistan’daydı şimdi de Suriye’ye gitti. 30 haftalık hamileyim. Sadece 9 haftalıkken gördü. İşim gereği Kocaeli’de yalnız yaşıyorum aileler de uzakta. 37+0 da sezaryen doğum öngörüldü. Tek korkum bebeğin erken gelmesi ve yalnız doğurmak.