Bizim de babamız polis.İstanbul olduğu için görevden göreve gidiyor.Allah bütün askeri ve emniyet personelinin yardımcısı olsun .Kolay iş değil.Bizlerde eşleri olarak büyük fedakarlıklar veriyoruz.Allah yardımcımız olsun 🌼🥲Sağlıkları yerinde olsun yeter.Çevrede herkes maaşını konuşur ama ne zorluk yaşadığımızı kimse bilmez. Uzakta olmamıza rağmen annesi arayınca bir gün oğlum nasılsınız demez.Üzülmeye de değmiyor eşlerimizin sağlığı yerinde olsun yeter 🌼🙏😇