annebebek7 asker esıyım 5yıl ıcerısınde esımı toplam 3 ay anca gördüm çocuk ıcın bıle fırsatımız olmadı dırek tup bebek yaptırdık beklemek zor ama ekmek parası napalım .Gıtmedıgı ülke sehır kalmadı 4savastqn cıktı kımı zaman 2,5 sene gelemedıgı oldu yurtdışı gorevınde pandemı de sabırlı ol Rabbım büyük daha kötü durumda olanlar var göre dıye dedım