Bebis_annesi51 Baymehal benimde son 39💙 tabi dediğiniz gibi erken geç bilemeyiz uygulamaya göre öyle inşallah zamanında ve sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebişlerimizi hepimiz 🤲🏻🥰
Svalpydn35 QUEEN088 QUEEN088 bnm de 3 Nisan o zmn 91 fln oluyo sanırım kalan gün.gerci sezeryan olck 75-80 gün sonra alır herhalde dr
Svalpydn35 QUEEN088 amin nerde bebişini bekleyen varsa Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin.ilki de sezeryan muhtemelen bu da öyle olck.
Baymehal Melikeyzc benim kasılmalarım çok fazla 2 kere erken gebelik olabilir dediler gittiğimde serum vs aldım bu bebeğim çok hareketli maşallah annesinin burnundan getiriyo 😂😂🤗
Baymehal Ebrar_65 hayır birde 2.çocuk ama bunda çok danvı vs çektiğim için belliydi hamileliğim ilk kızımda doğuma giderken bike sancısızdım 😅😅
Baymehal AselZumra26 ups senin bitmiş bee 🤗 bakalım inşallah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Allah ❤️🤲🏻