Prensannesiiiiiii Kbr2 ya benimde son 23 korku heyecan stres belirsizlik karmakarışık duygular içerisindeyim ben
zynp0 Benimde 19 kızımı 2 gün sonra kucağıma almıştım.simdi ise oğlumu bekliyorum çok heyecanlı.ne zmn doğar diyede heyecanlanmak😍
Ebrar_65 Melisaekr ne güzel artık bir an önce gelsin istiyorum ama bakalım bizim bebişler ne zaman gelecek
Baymehal emotionmom ne güzel ya inşaallah sağlıkla hayırlısıyla alırız kucağımıza bebeklerimizin 🤗❤️🤲🏻
Tugcecanan Baymehal benimde son 30 ve günler asla geçmiyor 🥲 doğumu nasıl yapacaksınız karar verdiniz mi ben hala ikisinde de korka korka sonumun nasıl olacağını bekliyorum 😂