zuhaall Tavsiye benden o zaman🌸 Ben evde sancı cektigimde her sancida karnımı okşayıp “ rabbi yesir velatu assir rabbi temim bil hayr”. Dedim internetten bakarsın istersen belki bir iki harf yanlış yazmisimdir ama söylenişi boyle. Anlamı “ Allah’ım kolaylaştır zorlastirma, işimi hayırla sonlandir” demek. Gerçekten evdeki süreçte belki 500 defa soylemisimdir. Hastane odasında da actgiim dualara konsantre olunca acilmam çok güzel oldu. Sancilardan korkma şuan hatırlamıyorum bile ben nasıl bişey olduklarını😀