Fundaaaaa Cansutgn 22+4 olduk 75ml ilaç kullanıyorum 7.60 çıkmıştı 9. Hafta da endokrin bölümüne gittim şükür şuan 2.59 🥸
3MelekAnnesiiii Cansutgn bendede o sorun var yillardir ilac kullaniorum normalde 50di ama sonra sinda 75 e cikti. Ama hala duzelme yoktu simdi 100mg yutuyorum hergun. Bakalim sonuc ne olacak kontrolumda ogrenicem degerleri hamilelikten once 0.18 di simdi 1.90 da yavas yavas duzelio. Hayirlisi bakalim
Gulsahkuar 2 sene önce trioit kanseri oldugum için iki trioitimde alındı tedavim 2 sene önce şükür bitti ve 17 haftalık hamileyim hayatım boyunca trioit ilacı içtiğim için surekli takıpteyim 😊 çok şükür hersey yolunda 🧡
Dilosderler Gulsahkuar yaaa aynı zamanda aynı hastaligi yaşamışız benimki graves cesidiydi şuan bende 24haftalik hamileyim Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi
Dilosderler Elifdemir2134 size tavsiyem endokrine gidin randevu yoksa özele gidin bende sizle aynı durumdayim ben her ay gidiyorum hem kadın doğum hem endokrin doktorum sürekli kontrol ediyor ben bide trioit kanseri atlatmış biriyim. Trioitlerimin hepsi alındı ayda yeri geliyor 2kere gidiyorum şuan değerlerim hiç olmadığı kadar normale döndü ihmal edince gerçekten farklasiyo her ay ilaç dozum degisiyor 24haftalik hamileyim bende
Elifdemir2134 Dilosderler randevu alamıyorum alabilsem gidecem de yok 😏 kafayı yicem artık özel de 750 TL diyor muayeneye vijdan kalmamış gerçekten rabbim size de bir daha yaşatmasın sağlıkla alın kucağınıza bebeğinizi inşallah 🤲❤️
Cisoa Benimde öyle yüksek cıkmıstı 7.6 falan yavas calısıyormuş 50 mg kullandım hep 5. Aydayım sizce hamilelikten sonra kalırmı geçermi
ayisigi3 Cansutgn ben de haşimato hastasıyım, ilaç kullanmama rağmen gebe kalır kalmaz tsh’ım fırlamıştı, apar topar dozunu arttırdık, gebeliğimin son haftasındayım 50 mg içiyorum.
Cnnyldz Hypotiroid cıktı bende de son düşüğümden sonra. ömür boyu ilaç icecekmisim. Şimdi 29 haftalık hamileyim her sabah aç karnına 50 dozluk ilaç içiyorum.
Zey1411 Biranne- bende kullanıyorum ama gecen ayla aynı değer cıkmıs hiçbir etki etmemiş ilac sizce bu neyden kaynaklanıyor
Btl7 Zey1411 bazen yediklerimizden de kaynaklanıyor olabilir tuz dengesi bazı sebzeler meyveler, dışardan yemek yemek vs etkiliyor ve en önemlisi stres…
Burmur10 gokce62_ benimde sağlık ocağında 3,333 çıktı. Yanıltıcu olabilir dedi ve bir ay sonra tekrar aldı hastanede 1,90 gibi bir değer cıktı ilaç vermicem bu durumda dedi tekrar bakıcak mı bilmiyorum. İlaç almamamız bebeğe zarar verir mi endişeliyim onuda bilmiyorum
Frhnn Burmur10 Hiç bir zarar vermez bir cok hamile kadın kullanıyor bende dahil😊tam tersi ilaci içmezsen bebeğin gelişimini etkiler düzenli içmelisin canım.
Zehross03 4.85 cıktı ilaca gerek yok 1 ay sonra tekrarla testi dedi ama ben gebelik düsünüyorum suan ne olacak bilemedim
PelinYldz Ben de de gebelikde yüksek geldi 4,2 geldi doktorum euthyrox 50 mg başladı. İlk üç ay 2,5 sonrakı aylarda 3 ün altı olması dedi şu an iyi gidiyor
elaymoms Nilsucansu bende özel olarak baktirmadim ki canım . Hiç öyle bir ihtimal bile vermedim . Ama işte Allah vergisi 😁 bebiş tiroidlerimi çalıştırmıyor. Hamileligimi ilk ogrendigimde kanıma baktıklarında doktor söyledi büyük ihtimalle sana da bakmislardir bir. Problem olsaydı söylerlerdi
Azra06 Merhaba, ben 2008 senesinden beri tiroid hastasıyım. Hamilelikten önce 75 mg kullanıyordum şuanda 33. Haftalık gebeyim 5 gün 100 mg, 2 gün150 mg kullanıyorum
Nilsucansu @elaymoms cok teşekkür ederim cok rahatladım. Haklısınız suana kadar onlarca test yapıldı. Olsa söylerlerdi herhalde:/ size de cok gecmisler olsun🙏🏻 insallah canımızz bebişlerimizi sağ salim kucagımıza bir an evvel alırız🙏🏻
elaymoms Nilsucansu Amin inşallah , içini ferah tut stres olma. Yine de e nabizdan tahlillerin kısmından bak TSH tahlili var mı diye 😊
Omerva Cansutgn benimde ikinci gebeliğimde yüksek çıktı doğuma kadar 25 mg kullanmıştım ama doğumdan sonra yükselmeye başladı şuan 100 mg kullanıyorum 7 yıldır şuan da 25 haftalık hamileyim herhangi bir sıkıntı çıkmadı en sonki testte normal düzeyde çıktı bu ay tekrar test yaptırıcam o zmn ne durumda olduğunu öğrenince