Bende gebelik düşündüğüm zaman kontrole gittiğimde tsh 4.7 çıkması ilaca başladım ama soru işaretleriyle basladim. Hic bir sikayetim yoktu zaten t4 yani esas metabolizmayı düzenleyen hormon normaldi bu yuzden sikayetim yoktu. Hatta t4 o kadar normaldi ki 25 mg levotiron başlayınca kilom normal sinirlarda oldugu halde bir haftada 3 kilo verdim metabolizmami cok hızlandırmıştı. T4 normalken bana neden sentetik t4 hormonu veriyosunuz diye doktorlara sordum ancak hic biri istedigim cevabi veremedi. Youtubeda endokrin cerrahı yesim erbilin bu konudaki videolarını izledim ve kadın t4 normalken ilac kullanilmamasi gerektiğini, tsh yüksekliğinin bir aks bozuklugu oldugunu, sadece tsh yüksekliğiyle ilaca başlamanın tiroid bezini tembelleştirdigini söylüyor. Sanırım gebelikteki t4 normalken tsh yüksekliğinde önlem olsun diye ilaca başlatıyor doktorlar. Ama tabiki tek bir doktorun lafıyla tehlikeye atmak istemedim ve ilaca başladım. 25le başladım gebelikte t4 normalken tsh 2.3 çıkınca 50ye çıkardık. Aklıma yatmasa da bebege herhangi bir zarar gelmemesi icin hala ilac kullanıyorum ve kullanıcam. Ama insallah dogumdan sonra dozu düşürüp t4 normal cikarsa ilaci birakmak istiyorum. Benim gibi ilaci birakmak isteyip gebelikten sonra birakan var mi aranızda