Bende 4 senedir ilaç kullanıyordum zaten 3 ayda bir çağırıyordu doktorum gebelikte her ay yada 3 haftada bir kontrol etmeye başladı .125 mg kullanıyordum 150 ye yükseldi.İlaçları zamanında aksatmadan kullandığın sürece bebeğe de anneye de bir zararı olmuyor 🙏🏻 troid gebelikte çok önemli dikkat etmek gerekiyor