mom1baby benim 6 haftalık henüz bulantı veya kusma baslamadi. 4 haftalikken öğrendim gebe kaldığımı. Folik asit kullanıyorum ekstra bir ilaç vermedi D vitamini vermesini bekledim ama normal olduğunu söyledi degerlerimin. Bence bulantı da yediğin yiyeceklerden olabilir doktorum çünkü başta oyle demisti. İlk 3 ay bebek yediklerinden değil de daha önceki yediklerinden beslenirmis. Onu bilerek yağlı şeyler yiyor musun canım