mom1baby 10. Haftaya yeni geçtim bende :) ama bende kusma yok. Sadece yemek yedikten sonra yediğime yiyeceğime pişman oluyorum. Bir halsizlik sürekli bir mide bulanması kasılması oluyor. Allahım diyorum keşke hiç acıkmasam da bunu çekmesem 🥲 onun haricinde arada giren kramplarım, bazen uykusuzluk tarzı şeyler oluyor. Şimdilik tiksindiğim yiyemediğim tek şey aşırı baharatlı şeyler, misal sucuk🥺 sucuğu da çok severdim😂