mom1baby Merhabalar, 11+3 şuan. Hiç kusmadım ama her an fışkırqcak gibi gezdim 2.5 ay. Bu hafta bulantım yok oldu çok şükür. İnşallah seninde bulantıların son bulur 🙏 ❤️ Hiç lekelenme olmadı. Sadece çömeldiğim, eğildiğim ve biraz fazla yürüdüğüm zaman çok fena kasık sancım oluyor.