semanur0456 Bettuss_123 cok cok gecmiş olsun Allah yardımcın olsun 🤲🏼 Kullandığın ilaçlar sana ve bebeğine şifa olsun inşallah 🙏🏼
efeduru zeynepmom34 yaa bebege herhangi bir zararı olmadığı için hatta faydası olduğu için ben 3 tane iciyorum 🤗 duzenli gittigin doktor hangisiyse onun dedigini uygulamanı tavsiye ederim canım
zeynepmom34 efeduru progestam vitamin değilki düşük tehlikesi olmasın diye koruyucu diye biliyorum o yüzden yan etkisi çokk bence günde 1 tane normal
mom1baby Bettuss_123 çook sağol inşallah hepimizin bulantıları hemen şimdi geçer 🤲🏻 çok geçmiş olsun sana da her şey bebişlerimizin ve bizim sağlığımız için
Bettuss_123 mom1baby çok teşekkürler, evet aynen öyle sağlıklı sıhhatle gelsinler sağlıklı sıhhatli olalım🌸🌼
TTtutku mom1baby 15 haftalik. Ama bulanti kusma beni mahfediyor ilacta kullaniyorum ama evde ne is yapasim var ne halim ayiptir soylemesi dus almaya bile useniyorum hicbiseu yapasim yok bulantida yorgun dusuruyor beni
mom1baby TTtutku beni de.. duş almayı bırakın bazen dişimi bile fırçalamaya halim kalmıyor benim. Annem geldi yanıma tüm işlerimi o yapıyor ben kolumu bile kaldıramıyorum 10 dakikada bir şiddetli bulantı yaşıyorum çaresizlikten inliyorum bazen😔
TTtutku mom1baby dis fircalayinca kusma hissi yuzunden onuda yapamiyorum benim esim polis bide oda her gun yanimda degil yetmedi bide dogalgaz geldi eve onun tadilati yapilcak ne bok yicem bilmiyorim
Rabia04_09 mom1baby Bende 6+6. Haftamdayım bende folik asist ve coraspirin kullanıyordum ta ki ufak bir kanamam olana kadar bundan ötürü doktorum coraspirini kesti progestana başladı. Benim de mide bulantılarım şiddetli ama sırf ilaç kullanmamak adına sıkıyorum kendimi. Yoğurt tüketince rahatlatıyor beni. Allah’ın izniyle genelde 3. Aydan itibaren bu şikayet geçiyor
Bebegim0101 mom1baby bende 9+2 gunluk gebeyim.mide agrisindan olecem.Siddetli agrim var siskinligin cok gegirmekten olecem.benmde kanama alanim olusmustu 2 gun once minimal dedi.Bakalm insalalh duzelir.bebeginde kalp atsi bi tık yuksek dedi
Denizegeabioluyor Bebegim0101 off tek ben bukadar gegiriryorum saniyodum kendimden tiksindim artik asiri bi gegirme siskinlik nolcaz boyle 🥲
Asliormanci mom1baby 16 hafta oldum kızlar bu hafta aşırı iştahım açıldı kilo vermiştim bulantılardan almaya başladım bile merak etmeyin geçecek tiksinme iştahsızlıklarınız :)
mom1baby Aç kaldığım için bulantım artıyor, bulantım olduğu için hiçbir şey yiyemiyorum! Bu döngüden nasıl çıkacağım ben ya😭😭😭 resmen haftalardır açım boğazımdan hiçbir şey geçmiyor😭😭
Asliormanci mom1baby aynı şeyleri yaşadım canımmö meyveyle idare et geçecek vok az kaldı 😅 sonra gelsin kilolar 😎
Guzelanne56 mom1baby tebrık ederım coraspırın ve progestan bende kullanıyorum sen yine küçük haftadasın ben 27 haftadayım hala kullanıyorum erken doğum rıskınden ılk 12 hafta kanamam oldu düşük tehlıkem vardı sonra tam bıraktım 22 haftadan berı bı daha kullanmaya başladım gebelıkte hıc mıde bulantım mıde yanmam vs olmadı Arada bas donmesı yaşadım tansıyonum düşük sürekli ondandır belkı gebelıgım boyunca dışarı adım atamadım doğru düzgün hep yatış modundayım çok sıkıldım ama oğlumun canı saolsun teyzesı bebısıne çok dıkkt et o progestan olmasa Allah korusun lekelenmem kanamam olabılır mucıze bı ılac
mom1baby Guzelanne56 teşekkür ederim inşallah rabbim hepimizin bebeklerini korur iyi ki doktorumuz erkenden verdi herhangi bir riske karşı🥰
Udu Guzelanne56 18. Haftadayız daha 2 hafta once biraktim progestanı bende gebelik basından beri kullanıyodum umarım bidaha kullanmak zorunda kalmam😥
NEG Guzelanne56 benımde dün 13+5 de koyu kahverengi lekelenmem oldu. Daha öncede olmuştu doktor verdi progestan hala devam ediyorum. Ama dün tekrar olunca korktum bianda.
elifcicek_07 mom1baby 2. Gebeliğimde benimde Hematomum vardı kesede kahve kanamalarım oluyordu. Şimdi 3. Gebeliğim acayip bulantı var ama kusamıyorum kraker falan kesinlikle etki etmiyor doktorum bulantı ilacı yazmadı kullanma nasılsa geçecek dışardan hiç birşey kullanmayalım dedi. Kan sulandırıcı kullanıyoruz 10. Haftaya girdik herşey yolunda gibi bu kez bilemiyorum inşallah öyledir. Kullandığın ilaçların hiç biri bebeğe zarar verecek şeyler değil progestanı zaten vücudun bebek düşmesin diye doğal olarak üretiyor sende hematom olduğu için dışardan destek olarak veriyor doktor bu iyi bişey ve bulantılarında yüzde 30 oranında onun da etkisi var o ilaç bulantı yapıyor malesef
Asliormanci mom1baby evet İnan sende şaşıracaksın ve hatta birazda üzüleceksin nerden acıldı iştahım diye 😃😃😃