mom1baby şunu da söylüyim, ne olursa olsun folik asit kullanmayı asla bırakmadım sana da bırakmanı tavsiye etmem. Ve gerçek bilgili bir doktor da kusman var miden bulanıyor diye de folik asit kullanımını kesmez. Bu bebeğin gelişimi için gerekli vitamin. Sakın böyle birşeye girme, bebeğine faydalı olan şeylerde sabırlı ol. Sadece ilerleyen zamanlarda hala kusman devam ederse doktor kan ilacı takviyesi vermez çünkü kusmayı o ilaçlar şiddetlendirir