Anneolmak188 MeryemCaliskan 11 haftalığız canım çok olucak inşallah bulantın olmaz birtanem 😔 ben hala çekiyorum çok çekdim çekiyorum hergün bir yerim ağrıyor insanlara artık diyemiyorum şuram ağrıyor cidden bi yerim ağrısa hamilelikden sanıp susucam o derece ayırt edemiyorum sen sen ol doktorunu çok iyi seç
MeryemCaliskan Anneolmak188 doktorum zaten önceden gittiğim doktorumdu kuzum kist tedavimde de yardımcı oldu şimdi benim beta 450yse ben kaç haftalık oluyorum bitanem 😔 aklım çıkıyor olumsuz bir şey olacak bebeğime diye hayırlıca kucağıma alsaydım bi🙏🏻
Anneolmak188 MeryemCaliskan kuzum haftalığınn öyle belli olmaz ama büyük ihtimalle geç döllenme 1 haftalık ya da 2 haftalıksındır bende öyleydi
MeryemCaliskan Anneolmak188 bugün 15 günlük olduk bakalım kan vercem betam ne kadar yükselmiş 3 gün geçti aradan 450ydi birazdan gidicem, bir de bende öyle diyorum bitanem daha küçük millet o kadar bilmiş ki 4 haftalık vardır 8 haftalık vardır çok zekiler yani
MeryemCaliskan Anneolmak188 1175 çıktı canım doktor da dedi ki bu son adet tarihindeki gibi 6-8 haftalık değilsin dedi daha çok küçük dedi beta vermeye gelmene gerek yok dedi
Sedamete MeryemCaliskan tabii ki gebesin canım ben 9.87 ile öğrenmiştim önemli olan 2 günde 2 kat artması
MeryemCaliskan Sedamete çok şükür ilerlemesi 2 kat arttı dün en son 1175 e çıktı hayırlıca kucağımıza almak nasip olur inşallah canım benim🤲🏻
Elaa_gozz MeryemCaliskan hamilesin canım ama daha görünmeyecek kadar minik ben de değerim 70 ken öğrenmiştim ☺️
Elaa_gozz MeryemCaliskan evet ya o zaman insanın gözünde çok büyüyor ben 1 ay sonra kalp atışı duydum o 1 ay 1 yıl gibiydi ama duyduktan sonra zaman öyle bit geçiyor ki sürekli kontrol günlerini bekliyorsun sayıyorsun
MeryemCaliskan Elaa_gozz inşallah bende hayırlıca duyarım kuzum sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşallah
Fatma0505 MeryemCaliskan ya bn de 16 cıktı hamilesin dedi blogtakiler ama içime bı kurt düştü adetim t gün gecikti normalmi sizce adedin 2 gün gecikti 3 gün kan verdim normal mi😢
MeryemCaliskan Fatma0505 canım 2 günde 1 beta değerini ölçtür 2 katı artması lazım inşallah hamilesindir 💖
Fatma0505 MeryemCaliskan ya bn kendi Dr görüştüm çarsanba kan vermiştim bu çarsanba ver dedi tam 1 hafta olsun dedi sonucları alıp yanıma gel dedi bebek çok kücükmüş ondan olabilirmiş zaten yumurtlama gününden hesapladıgımda 1 haftada dölenme süreci ekledıgımde 2 haftalık oluyo inş bı sıkıntı olmadan kan değerim yükselir