MeryemCaliskan ya söyle doktor dediki iki günde bir gelip kendini sıkıntıya koyma dedi bugün 1 hafta oldu verdim değer yarın cıkar bir sorun olmasa inş yükselmişse bir sıkıtı olamaz dedi bide 1 oğlum var gidip gelmek çok zor ya bn evde test yaptığımda bile bugün net gördüm çiGiyi ilk kan verdimde çok silik bı cizgiydi yani büyük ihtimale yüksek cıkar hayırlısı Allah’tan