Powergirls
Benim yengemde bu sorun var.
Bir çok düşüğü ve kimyasal gebeliği oldu, kürtajlardan dolayı bir tüpüne zarar verilmiş ve rahimde yapışıklığı olmuş.
Bir kaç defa rahimde ki yapışıklık için ameliyat oldu ama tekrar aynı sorun çıktı.
Bu senenin başında tüp bebek tedavisine başladı, En son 3 ay önce Acibadem Şişli hastanesinde rahim yapışıklığı için ameliyat oldu ve ilk defa spiral takıldı, şimdiye kadar hiç rahim ameliyatından sonra takılmamıştı, doktoru şaşırmış, nasıl takılmaz diye… Her rahim yapışıklığı ameliyatı sonrası spiral zorunlu demiş, tekrar yapışmaması için…
3ay sonra spiral çıkarıldı ilaç kullandı ama bu seferde rahim sıvı toplamış ve transferi ertelendi. Simdi 3 ay sadece ilaç tedavisi görüp 3ay sonra kontrole gidip bakacaklar.
Kurtajlar rahime çok zarar vermiş, 8 senedir uğraşıyor inşallah sonuç alır.