Powergirls Ben de kürtaj olmustum. Sonrasında rahimde yapışıklık vardı.
Histeroskopi ile yapışıklığı açtılar. 2 ay spiral kullandım yeniden yapışmaması için. Üzerine bir ayda ilaç kullandım. 3 ay korunmuş oldum. Kasımda histeroskopi olmuştum. Mayısta da hamile kaldım.