Gizemgksnmz Powergirls hiç bir sorunun yok hatta 17 yaşındaki kızın rahmi gibi tertemiz cevabını bile aldım. Dedim ya hamile kalana kadar gittiğim doktorlar sıkıntın yok diyordu. Bir sorun yok dedikleri için de hsg aklıma gelmedi hiç
Lokum Powergirls dur bakalım doktorunuz ne diyecek. Herkes aynı süreçten gecmeyebilir. Zaman akıyor gönlünü ferah tutasin
Ebruu91 Powergirls benim polip ameliyatından sonra yapışıklık olmuştu ekimde histereskopi ile yapışıklık açıldı. 20 gün kadar rahim içerisine balon yerleştirdiler tekrar yapışıklık olmasın diye. Martta da hamile olduğumu öğrendim 😊
Powergirls Ebruu91 hamile kaldığın o aya kadar kullandın mı yoksa tek o ay mi kullandın kuzum hemen olmaz diye korkuyorum
Ebruu91 Powergirls tabi canım bir seferlik kullanmadım het ay iğne ve femara kullandım hatta yapışıklık açılmadan önce dd kullanmıştım iğneyle ilacı 😊
34ilayda Powergirls kürtajın üzerinden 1.5 sene geçti hamile kalamadım yapışıklık ve polip olmuş 5 ay önce ameliyat oldum canım
34ilayda Powergirls aşılama oldum ama tutmadı şimdi ikinci adetimi bekliyorum 3 gün var eğer olursam adet busefer aşılama değil tüp bebek yaptırıcam
Powergirls 34ilayda kuzum başka sorun mu var senin dediklerini görünce korku sardı beni de ya olmazsa benim de diye
34ilayda Powergirls hiç bir sorun yok canım herşey normal ama kürtajdan sonra asla hamile kalamıyorum
34ilayda Powergirls valla tüp bebek hakkında birşeyde bilmiyorum nasıl olur vs ücreti nedir doktorumla konuşucam