Ozgeomur ben hamileler için aciliyet diyorum zaten ama dediğim gibi saçma salak şeyler yüzünden hastaneleri meşgul edenlere bu kadar geniş imkan verilmeseydi bohle olmaxdi. Devlet hast. Çilesini en çokta ben çektim diyebilirim 37 haftalık gebeyim sabah 7 sen akşam 5 e kadar kontrol bekledim her hafta nst ve kontrol olmam gerektigi için randevu da alamadım yakında özelde yoktu herşey bize uzak olduğu icin mecburdum devlete. Ama o sıralarda beklerken sağlık ocağında betası negatif çıkıp birde doktor ultrasonda baksin diye onca hamilenin önünde randevu almış boş yere kendine baktirmaya gelende vardı. 13-14 yaşında wlinde kimliği geçtim nikah cüzdanı bile olmayan çingene kucuk kızları sahmiyorum bile. Bunlar zaten devlette geçersiz sayildigi icin devlet ellerine yesil kart gubi birşey verip yolluyor hastaneye gidip gelsinler diye. E haliyle sekreterden randevu aliyorlar iki doktorun kapısda kuyruk… Söylenecek çok şey var da doğru anlasilacagimkzi sanmiyoru…