Yagmur2712 evet duydum biliyorum ama orası bana çok ters kalıyor ve şuanki doktorumdan memnunum.Devlet şuan bana bebek makat gelişli olduğu için sezeryan gözüküyor dedi.Doktoruma sizinle beraber yapmak istiyorum bu doğumu dedim.Sağolsun oda sezeryan olursa ben giricem gününü ayarlarız bir hafta daha bekleyelim dedi.Benn hayatımda böyle bir doktor görmedim,nazarda değdirmiyeyim gerçekten devlette olupta ilgili alakalı olması büyük şansım.Sağ sağlim doğurursam her zaman dualarımda yer vericem🙏