Ozgeomur malesef ki gelin geldigim yerde tıpkı anlattığınız gibi hic kesinlikle ilgilenmezler kalp sesini sen istemediğin sürece dinletmezler kg boy söylemez sorduğumda gelişimi iyi zaten ne yapacan sen kg boyunu diyo . Ve kac defa ağrılarla gittigim halde bir şeyin yok denilip eve yollandım. Sabah ayri gece ayrı acildeydim. Hic bi sey anlamadılar ve ihmalsizlikleri yüzünden ben dusuk yaptim. Evde dogurdum çocuğumu sancilarimi çeke çeke bağıra bağıra o yuzden hakkımı helal etmiyorum. Keske şikayet te bulunmuş olsaydim hepsi de dediğiniz gibi sanki meymenetsiz ilgi sıfır Hele sekreterler seni içeri almaz gelip gidip cemkirir kızarlar. Ustune kürtaj ettiler r. Bi ay sonra tekrar sanci var diye gittim icin de parca kalmis tekrar kürtaj etmemiz lazım dediler. 3 defa yine rahatsizdim gittim tekrardan kürtaj dediler . Isinizi ilk günden yapmayi bilmiş olsaydınız 3 defa kurtaja gerek duyulmazdı bana . Parça gönderdiler patolojiye gönderdiler stresten dediler düşmüş. Demezler ama bizim ihmalsizligimiz. Alıp bi serum yapsaydın bi yatışimı yapsaydınız anlamıyorsunuz baska hastaneye yönlendirin sevk edin. Beceremiyorsunuz ozele gönderin. Nasil lanet bir yere dustuysem .suan sukur Rabbime 2. gebeligime hamileyim. Ve sırf bunun için şehir değiştiriyorum inanın. Kontrollere 200 km uzaklıkta bir yere gidiyorum