Sezgin ailem İstanbulda. Urfa da bi tek eşim var. Komşu bile yok 😀
Ama istanbul da doğum yapmak içim biraz önce gitmek gerekiyo e 40 ı çıkar derken baya bi süre kalmak gerekiyor. Eşim burda tek napcak baba olduğunu bile anlayamaz 😀 bide annende kaldın kaynananda kaldın derdi.. ve bebeğin herseyini istanbul a mi goturcez
Bu sebeplerden Urfa diye düşünüyorum. Ama daha doğum allah izin verirse martta.. bakalım herşey nasip kısmet..... sen ne dusunuyorsn