1melek1annecik Bn şubat tatilinde gidicem öncesinde karar vermiştik zaten nisanda doğum git gel zaten o kadar ağırlaşınca zor olur ☺️ yardım edebilecek burda kimsem yok kaldı ki Harranda yız. Maşallah metrekareye düşen hamile miktarı ekilen pamuktan fazla 😃 hastaneler malum.. hepsini hesaba karınca memleket yolu gözüküyor ☺️
Sezgin 1melek1annecik ya tayin olup gitmeden önce sizinle tanışmayı çok isterdim🤗 eşiniz asker mi inşallah sağ salim güzel haberlerinizi alırım bende önce doğumunuz olacak tecrübelerinizde faydalanırım
Aymehah 1melek1annecik bende sözleşmeli öğretmenim. Bilmem belkide giderim Doktorum şuanda hala yok ama kadir yaman a gideceğim işte
1melek1annecik Sezgin eşim öğretmen ilk tayin yerimiz de Harran oldu ☺️ biz daha baya bi süre burdayız malum sözleşmeli öğretmenlik (bgn gelen gzl haberle 3+1 yıl oldu çok şükür) bebişler doğsun görüşelim tanışalım inşallah ☺️ sizin kaç haftalık nerdensiniz
Sezgin 1melek1annecik yaaa çok sevindim akçakalede de var öğretmen arkadaşlar bu şekilde olması çok iyi olmuş. Biz de ağustos 2018 de taşındık akçakaleye 2020 ağustosta batıya tayinciyiz hiç zaman geçmiyor ya
1melek1annecik Sezgin Rabbim en iyi yerleri çıkarsın tayinde inşallah hiç ayrılmayın ☺️ Bn şubatta ayrı kalcam eşimden haziran sonuna kadar ama şükür napalm sağlığımız yerinde olsun. daha uzun bi ayrılık olabilirdi.☺️ Sizin görev de öğretmenlik mi
Sezgin 1melek1annecik yok eşim asker bende gümrük memuruyum amin ya yaşadığımız yerlerden daha kötüsü yoktur diye düşünüyorum. Yani eşimin görmediği doğu kalmamış o da öyle söylüyor allah kurtarsın bizleri gerçekten yaşadığımız yerlerin türkiye olduğuna inanamıyorum
1melek1annecik Sezgin amin inşallah hayırlısıyla memlekett yolları gözüksün Allah size de kolaylık versin haberleşelim inşallah 😘☺️