1melek1annecik
Benimde sizin gibiydi 180 idi diyet yaptırdı doktor 2 hafta sonra gittim normal kahvaltı et dedi sonrasında baktı, tokluk 92 çıktı. Benim normalde aşırı düşük olmasından dolayı sorunum vardı yani… çok şaşırmıştım yüksek çıkmasına. Zaten açlık hep sabit 70 .. beni o içtiğimiz su etkiledi çok baydı anlamıştım zaten. Doktorda diyete devam dedi göz hakkımı alcak şekilde tadıyorum onun dışında herşeye dikkat ediyorum:)